• alkolik hareket engellenemez

    39.
    Sabahtan mı içmeye başladınız naptınız?
    -1 ... omen tanrem
  • sözlük yazarlarının ruh halini anlatan görsel

    988.
    sözlük yazarlarının ruh halini anlatan görsel
    1 -1 ... omen tanrem
  • en iyi ped

    14.
    Şüphesiz ki (bkz: Orkid)tır.

    En kötüsü için de nolur bakın (bkz: kotex)

    Edit: ay tiplere bak e*kekler kudurun..
    Erkekler toplanmış bı de ped markası yazıyor..
    2 -11 ... omen tanrem
  • ped reklamları

    79.
    Kesinlikle bir günah yuvası olan reklamlardır. toplumun ahlakını bozmaktadırlae.
    Narin, minnoş erkeklerimiz ped lafını duyunca bile kuduracak kadar ahlaksız oldukları için böyle şeylerden çok çabuk etkileniyorlar.
    Müslüman uyuma ped reklamlarına izin verme!!

    Ha ayrıca kotex çok kötü ya önermiyorum. teşekkürler
    2 -5 ... omen tanrem
  • lord marcus la evlenmek

    7.
    Dinen caiz değildir.
    Dinimiz islam 4. eşe kadar izin vermektedir. 20. eşe kadar genişleyecegini sanmam.. kendisinin de dinin istekleri dışına çıkacağını düşünmüyorum. ama tabi yine de siz bilirsiniz.

    (bkz: lord marcusun düşürdüğu 20 sözlük kızı)
    4 -1 ... omen tanrem
  • ayak yalamak

    94.
    Ayak fotoğrafına bı sürü para veren insanlar var.. evet cidden varlar.. insan hayret ediyor..
    Yani çok normal bı aktivite ayak fetişleri için.
    Keşke Freud ile ayak fetişleri hakkında konuşabilseydim.
    1 -2 ... omen tanrem
  • orkun ışıtmak gay mi

    2.
    Abi nasıl yerlerde geziyorsunuz siz yaa?

    Tşkler.
    4 -2 ... omen tanrem
  • kadınların en büyük düşmanı yerçekimidir

    2.
    Yooo gök itimidir.
    Yanlış bilgi vermeyin insanlara.
    1 -1 ... omen tanrem
  • omen tanrem

    243.
    Arkadaşlar beni özlediniz mi? (Kendi nickaltima yazam da ilgi görem) (bkz: kendi nickaltına yazan ezik)
    "Sen kimsin?" Dediğinizi duyar gibiyim çünkü her defasında böyle diyosunuz :( hayır artık kırılmıyorum alıştım.

    Neyse yokken böyleydim ağaç ben
    omen tanrem

    Edit: açık eksiliyecek kadar özlemişsiniz.. yeterli
    7 -8 ... omen tanrem
  • anın görüntüsü

    44216.
    Yes chef

    anın görüntüsü

    Sözde pide yaptım.. özür dilerim
    13 -3 ... omen tanrem
  • bornova belediyesinden 12 gün regl izni

    29.
    Çok harika ya Allahım her yere yayılır inş.

    Allaha şükür feminist değilim de bunlara sevinebiliyorum valla muhteşem haber. regliyken nefes bile almak istemiyorum zira ben.
    6 -5 ... omen tanrem
  • sözlükteki kızların işlevi

    2.
    Böyle y*zarları eksilemek.

    Verdim eksini kardeşim.
    3 -1 ... omen tanrem
  • anın görüntüsü

    44021.
    Kuşuma çay içiriyorum :D

    anın görüntüsü
    8 -3 ... omen tanrem
  • senin fikrinin ne önemi var vasat herif

    6.
    Bugünlerde herkes için kullandığım harika cümle.
    "AA omen o sanki olmamış" Allah aşkına söyler misin senin fikrinin ne önemi var vasat herif??
    3 -6 ... omen tanrem
  • sözlük yakışıklılarının fotoğrafları

    2941.
    Nick - yazar uyumu der susarım.
    4 -1 ... omen tanrem
  • arkadaşlar bakın ne buldum

    3.
    Yemin ederim bı heyecanla açtım başlığı eksini veriyorum kardeşim hayal kırıklığına uğrattın tüm sözlüğü.
    Adriana Limadan nude falan bekliyoduk biz.
    3 -2 ... omen tanrem
  • essynin kürt olması

    4.
    Daha neler

    essynin kürt olması
    4 -1 ... omen tanrem
  • 1400 yıldır allah tan haber alınamaması

    140.
    Nietzsche haklı mı yoksa??
    7 -11 ... omen tanrem
  • ped reklamları

    67.
    "Delikanlı kızlar molped kullanır"
    Buyrun izliyoruz

    Not: ahlakları cin malı olanlar açmasın, bozuluyomuş..

    https://twitter.com/ononr.../1292836914006040577?s=19
    1 -1 ... omen tanrem
  • johnny depp

    1046.
    Kendisini büyüyle kendime bağlamaya çalışıyorum.. 600 TL dediler...vericem buna değer

    johnny depp
    -1 ... omen tanrem
  • yeni şeyler getiriyorum