• acı gerçekler

    128.
    Denizlide deniz olmaması.
    Bu ne saçma şey deniz yoksa ismi niye denizli, hayallerimle oynadın denizli, nasıl deniz olmaz
    2 ... omen tanrem
  • 13 milyar ışıkyılı öteye bakmak

    3.
    Keşke sırf bakmak degil de gitme imkanı olsaydı.
    (bkz: uzaylılar lütfen beni kaçırın)
    3 ... omen tanrem
  • islam ın mağara adamlarına bakışı

    3.
    Cok merak ettiğim bakıştır, şimdi eğer allah ilk insana her şeyi öğretmişse ilk insanda bildiklerini çocuklarına vs. öğretir, o zaman nasıl oluyor da mağara adamları bu kadar ilker ve cahil oluyorlar? daha da önemlisi mağara adamları nasıl oluyor da mucizevi bi şekilde hala aramızda yaşayabiliyorlar
    2 -1 ... omen tanrem
  • felsefe ile ilgilenenlerin yıkık tipler olması

    9.
    Şükürler olsun ki sözlük sayesinde bugün de yıkık bı tip olduğumu öğrendim

    saol sözlük bana çok şey katıyorsun.
    5 ... omen tanrem
  • adam denilince ilk akla gelen isim

    2.
    (bkz: adam fawer)
    3 ... omen tanrem
  • seni uyutmayan nedir

    44.
    Bu saatlerde uyanık kalmayı cok sevıyorum. uyuyup ne yapıcam allasen sanki sabah atom parcalayacam
    7 ... omen tanrem
  • kendi kendini dövmek

    3.
    Kendi kendimi öpmek varken nıye döveyim?
    kendimi yanaklarımdan öpüyorum, canım kendim
    10 ... omen tanrem
  • şahayane bir dünyaya ışınlanmak

    1.
    (bkz: ay hadi inşallah)
    4 ... omen tanrem
  • her canlının dünyayı farklı görmesi

    2.
    Misal bende merak ediyorum, acaba benim sarı diye gördüğüm rengi baskaları da aynı tonda ve aynı şekilde mi görüyor? düşünsenize belki gözünüzün önünde bı perde vs. var başka kimse sizin gibi görmüyor ya da herkes farklı farklı görüyor tabi başkasının gözünden görme imkanımız olmadığı için bu soruyu hiç cevaplayamayacağım.

    Kafamda deli sorular
    6 ... omen tanrem
  • dürüm yiyen erkekte gizli eşcinsellik vardır

    2.
    freud sen misin?
    Sigaradan sonra şimdi de dürüme mi sardın
    9 ... omen tanrem
  • mendilimde kırmızım var

    6.
    Verem olduğunuzu gösterir, bi doktora görünün bence.
    5 ... omen tanrem
  • veronika ölmek istiyor

    28.
    Aptal veronika ölmek istiyorsan öl, bizim moralimizi niye Bozuyorsun
    3 ... omen tanrem
  • kızların ateş yakamaması

    2.
    Peki kalbinizde yaktığımız ateşler?

    Ufff eksileyin beyler
    4 -3 ... omen tanrem
  • yeme isteği uyandıran nesneler

    4.
    Bazı el kremleri ve duş jelleri yememek için zor tutuyorsunuz kendinizi.
    7 ... omen tanrem
  • öylesine bir şeyler yaz

    104.
    Sana da aşk olsun sabah sabah başımda durmadan öten muhabbet kuşu, şimdi seni başka bir odaya sürgün edicem kolla kendini.
    7 ... omen tanrem
  • promer

    205.
    Peki siyah olduğum oyunlar?
    2 ... omen tanrem
  • promer

    203.
    Kendisini az önce tam 4 kere evet yanlış okumadınız 4 kere satrançta yendim aghsdjgjd entrylerde daha zeki birine benziyordun promercim.
    2 -3 ... omen tanrem
  • ağlamamak için kendini zor tutmak

    6.
    Üzüldüğün zaman değil de sinirlendiğin zaman olur genelde.
    4 ... omen tanrem
  • sevilen şiirin en vurucu cümlesi

    1999.
    gerekli bir olmanın yüküyüm sanki..
    5 ... omen tanrem
  • ders çalışma taktikleri

    1.
    Arkadaşlar allah rızası için çalışmayın ben sizinle yarışamam.
    5 ... omen tanrem
  • yeni şeyler getiriyorum